Kurumsal
  Hizmetler
  Referanslar
  İletişim
 
İnsan Kaynakları

Dialog Müşteri Hizmetleri olarak temel amacımız, insan gücüne verdiğimiz önem ile organizasyonumuzun bütün kadrolarında, müşteri memnuniyetini ön planda tutarak müşterilere kaliteli hizmet sunmayı hedefleyen, çağrı merkezi sektöründe ve bağlı servislerde çalışmayı, yetenekli, çözüm odaklı anlayış ile iletişim kurmayı bilen personeli istihdam etmek personelimizin yetenekleri ve becerileri ölçüsünde gelişmesine katkıda bulunacak kaynakları sunmaktır.

Buna paralel olarak İnsan Kaynakları temel esasları şunlardır:
  İşe ve kültürümüze uygun personelin istihdamını gerçekleştirmek.
  Personel verimliliğini objektif kriterlerde değerlendirerek kendisini geliştirmesini ve performansını en üst düzeyde tutmasını sağlamak.
  Etkin bir eğitim planı ve programı ile tüm personele kişisel gelişim (kariyer yapma) imkanı sağlamak.
  Tüm personelin moral ve motivasyonunu en üst düzeyde tutmak.
  Piyasa koşullarına uygun ücret olanakları sunmak.
  Tüm personelin yöneticileriyle birlikte çalışma isteklerini geliştirici bir iş ortamı meydana getirmek.
  Tüm personeller arası iyi bir iletişim ortamı sağlamak.
  Kariyer planlamasında herkese eşit ölçüde fırsat olanakları sağlayarak çalışanların mesleki, kişisel ve sosyal gelişimlerini desteklemek.
   
   
Kadın / Erkek Dağılımı   Eğitim Dağılımı
 


İşe Alım
Kurumun başarısını üst düzeyde tutacak, sürekli başarıyı kendisine amaç edinen göreve uygun ve nitelikli kişileri bünyemize kazandırmaktır.

Personel alımları şirketimizin ihtiyaçlarına göre belirlenmektedir. Şirketimize başvuruda bulunan ve ilgili pozisyonun gerektirdiği temel özelliklere sahip olan adaylar, öncelikle grup mülakatına, ardından da bireysel mülakata davet edilirler.

Bu aşamada başarılı olan adaylar teknik sınavlara tabi tutulup başarılı olmaları halinde iş teklifi yapılarak şirketin gereksinimlerine ve niteliklerine uygun bölümlere yerleştirilirler.






 


EN 15838 : 2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Standardı Ödüller

 

Yasal Uyarı   |   İletişim   |   İnsan Kaynakları
Linkedin Dialog Müşteri Hizmetleri
Facebook Dialog Müşteri Hizmetleri
Twitter Dialog Müşteri Hizmetleri
Dialog Müşteri Hizmetleri bir   Bank Asya   iştirakidir. Copyright © 2013 | Dialog Müşteri Hizmetleri A.Ş.