Kurumsal
  Hizmetler
  Referanslar
  İletişim
 
Eğitim ve Seminerler

Dialog olarak müşterilerimize kaliteli ve en yenilikçi hizmet sunmayı amaçlıyoruz. Çalışanlarımıza başlangıç ve güncelleme eğitimleri, kariyerlerine olumlu katkı sağlayabilecek (Yönetsel ve Uzmanlık alanlarına uygun) kişisel gelişim eğitimleri düzenlemekteyiz.

Yıl içerisinde düzenlenen seminerler ve toplantılara katılarak sektörel bazda gelişmeleri yakından takip etmekteyiz.

Eğitimlerimizi alanlarında uzman kadromuz ile gerçekleştirmekteyiz. Gerekli olan durumlarda partner firmalardan özel başlıklarda eğitim hizmetleri almaktayız. Aynı zamanda yetkinliğimiz ve katalog dahilinde eğitim birimimiz firmalara ihtiyaç kapsamında çağrı merkezi eğitimleri organize edebilmektedir.


Kataloğumuzda yer alan eğitimlerimiz;

 
Yönetici Eğitimleri;
- Temel Yönetim Becerileri
- Etkin Çağrı Merkezi Yönetimi Programı
- Problem Çözme ve Karar Verme
- Çağrı Merkezi Matematiği
- Liderlik ve Koçluk Becerileri
- Satış Koçluğu
  Müşteri Temsilcisi Eğitimleri;
- Telefonda Etkin İletişim
- Telefonda Zor Müşteriler İle Başa Çıkma
- Telefonda Satış
- Telefonda Tahsilat
- Proje ve Ürün Eğitimleri




 


EN 15838 : 2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Standardı Ödüller

 

Yasal Uyarı   |   İletişim   |   İnsan Kaynakları
Linkedin Dialog Müşteri Hizmetleri
Facebook Dialog Müşteri Hizmetleri
Twitter Dialog Müşteri Hizmetleri
Dialog Müşteri Hizmetleri bir   Bank Asya   iştirakidir. Copyright © 2013 | Dialog Müşteri Hizmetleri A.Ş.