Kurumsal
  Hizmetler
  Referanslar
  İletişim
 
Etik İlkelerimiz ve Değerlerimiz

DEĞERLERİMİZ
    » Müşteri Memnuniyeti
    » Performans ve Sonuç Odaklılık
    » İç İletişim ve Çalışan Memnuniyeti
    » Kalite ve Süreç Odaklılık
    » Girişimcilik ve Sürekli Gelişim



ETİK İLKELERİMİZ
İştiraki olduğumuz Bank Asya süreçleri çerçevesinde, müşterilerimizin hak ve menfaatlerinin korunması, bilgilerinin gizliliğinin sağlanması, toplumsal yararın gözetilmesi ve çevrenin korunması amacıyla Etik İlkelerimiz çerçevesinde faaliyet göstermekteyiz.

a. Dürüstlük
Faaliyetlerimizi yerine getirirken ilişkilerimizde dürüstlük ilkesine bağlı kalırız.

b. Tarafsızlık
"İnsana saygının başarının temeli olması" ilkesinden hareketle, gerek çalışanlarımız gerekse müşterilerimiz arasında ayrım gözetmez, önyargılı davranışlardan kaçınırız. Hizmet sunarken ulus, din, finansal ve toplumsal statü, cinsiyet gibi farklılıklar gözetmeyiz.

c. Güvenilirlik
Tüm hizmetimizde, müşterilerimizle karşılıklı güven anlayışı içerisinde açık, anlaşılır ve doğru bilgi verir, hizmetlerimizi zamanında ve eksiksiz yerine getiririz.

d. Saydamlık
Müşterilerimizi, kendilerine sunulan ürün ve hizmetlere ilişkin performans, yarar ve riskler gibi konularda açık, anlaşılır ve net biçimde bilgilendiririz.

e. Toplumsal Yararın Gözetilmesi ve Çevreye Saygı
Tüm faaliyetlerimizde karlılık yanında, toplumsal yararın gözetilmesi ve çevreye saygı ilkeleri ışığında sosyal ve kültürel etkinliklere destek sağlamaya özen gösteririz.

g. Bilgi Gizliliği
Şirketimize ve tüm müşterilerimize ait bilginin gizliliği ve bilgi suistimalinin önlenmesi için gerekli her türlü tedbiri alırız.




 


EN 15838 : 2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Standardı Ödüller

 

Yasal Uyarı   |   İletişim   |   İnsan Kaynakları
Linkedin Dialog Müşteri Hizmetleri
Facebook Dialog Müşteri Hizmetleri
Twitter Dialog Müşteri Hizmetleri
Dialog Müşteri Hizmetleri bir   Bank Asya   iştirakidir. Copyright © 2013 | Dialog Müşteri Hizmetleri A.Ş.