Kurumsal
  Hizmetler
  Referanslar
  İletişim
 
Hakkımızda

DİALOG MÜŞTERİ HİZMETLERİ A.Ş.
2004 yılından bu güne taşıdığı Çağrı Merkezi deneyimi ile sektörde dış kaynak hizmeti sunan firmalar arasında lider olmayı hedefleyen Dialog Müşteri Hizmetleri A.Ş. Eylül 2013 tarihinde kurulmuştur.

Güvenilir, müşteri/kalite/performans odaklı, maliyet avantajı oluşturan, etkin iletişim, yenilikçilik ve sürekli gelişim yaklaşımına sahip Dilaog kendi alanında uzman kadrosu ile hizmet vermiş olduğu firmalara katma değerli destek sağlayarak firmaların kendi iş süreçlerine odaklanma olanağı sunmaktadır

Dialog Müşteri Hizmetleri olarak, birlikte çalışmayı tercih eden firmaların performanslarını ve hizmet kalitesini artırıp başarı ivmemizi yükselterek lider bir Çağrı Merkezi olmayı hedefliyoruz.

Bu hedef doğrultusunda Dialog;
    » İstanbul ve Konya lokasyonlarında,
    » 300 seat (masa) kapasite ve mevcut 220 çalışanla,
    » Gelişmiş teknoloji (Script, IVR yapısı) ve raporlama imkanları,
    » Süreç odaklı yaklaşımı ve alanında uzman olan kaliteli personel yapısı ile hizmet vermektedir.



Dialog, müşteri şikayet, istek, öneri ve teşekkürleri dikkate alan çözüm odaklı yaklaşımı ile hizmet vermiş olduğu firmaların müşteri memnuniyeti konusunda başarı elde etmesini sağlamaktadır.




 


EN 15838 : 2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Standardı Ödüller

 

Yasal Uyarı   |   İletişim   |   İnsan Kaynakları
Linkedin Dialog Müşteri Hizmetleri
Facebook Dialog Müşteri Hizmetleri
Twitter Dialog Müşteri Hizmetleri
Dialog Müşteri Hizmetleri bir   Bank Asya   iştirakidir. Copyright © 2013 | Dialog Müşteri Hizmetleri A.Ş.