Kurumsal
  Hizmetler
  Referanslar
  İletişim
 
Sertifika ve Ödüllerimiz

Dialog Müşteri Hizmetleri olarak,
    “ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Standardı“
kalite belgelendirme süreçlerimiz ile ilgili proje çalışmalarımıza devam etmekteyiz.

EN 15838 : 2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Standardı Dialog'da Hizmet Kalitesi Avrupa Standartlarında!
Dialog Müşteri Hizmetleri olarak, Çağrı Merkezi sektörünün en önemli sertifikalarından biri olan, Avrupa Birliği standartlarında hizmet sunulduğunu belgeleyen EN 15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası’nı almaya hak kazandık.

EN 15838:2009 hizmet sertifikası ile yönetim stratejisi, çalışan memnuniyeti, altyapı, süreçler, müşteri memnuniyeti ve sosyal sorumluluk çalışmalarıyla pek çok iş sürecimizi kapsayan bir dizi zorlu denetimden başarıyla geçerek Avrupa Birliği standartlarında hizmet verdiğimizi belgeledik.



Basın Bültenimiz »     |     Sertifikamız »




2004 yılından bu güne taşıdığımız Çağrı Merkezi deneyimimizle Bank Asya bünyesinde;

» Avrupa’da bir İlke İmza Attık
2011 yılında “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Sertifikası” ve “EN 15838 Müşteri İletişim Merkezleri Yönetim Sistemi Sertifikası” kalite belgelerini aynı anda alarak müşteri memnuniyeti ve çağrı merkezi kalitemizi tescilledik. ISO 10002 ve EN 15838 kalite belgelerini entegre ederek Avrupa’da bunu gerçekleştiren ilk banka olduk.




» Çağrı Merkezleri Yarışıyor Yarışması’nda 1.’lik Ödülü Kazandık
Call Center Life 2011 “Çağrı Merkezleri Yarışıyor” yarışmasında 6 aylık bir süreci kapsayan ve sektör çalışanlarının iş süreçlerinde karşılaştıkları problemleri çözümleme ve analitik düşünme yeteneklerini ortaya çıkarmayı amaçlayan yarışmada sunulan örnek olaylara her kuruluşun, farklı bakış açılarıyla çözümler getirmesi beklendi. Sonuç olarak “1.’lik Ödülü”nü almaya hak kazandık.

» Çağrı Merkezleri Yarışıyor Yarışması’nda 1.’lik Ödülü Kazandık
Call Center Life 2011 “Çağrı Merkezleri Yarışıyor” yarışmasında 6 aylık bir süreci kapsayan ve sektör çalışanlarının iş süreçlerinde karşılaştıkları problemleri çözümleme ve analitik düşünme yeteneklerini ortaya çıkarmayı amaçlayan yarışmada sunulan örnek olaylara her kuruluşun, farklı bakış açılarıyla çözümler getirmesi beklendi. Sonuç olarak “1.’lik Ödülü”nü almaya hak kazandık.

» Orta Ölçekli En İyi Çağrı Merkezi 3.’lük Ödülü Kazandık
2012 yılında "2012 Top Ranking Performers in The Contact Center World“ yarışmasında "Orta Ölçekli En İyi Çağrı Merkezi 3.lük Ödülü” alarak başarımıza bir başarı daha kattık.




 


EN 15838 : 2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Standardı Ödüller

 

Yasal Uyarı   |   İletişim   |   İnsan Kaynakları
Linkedin Dialog Müşteri Hizmetleri
Facebook Dialog Müşteri Hizmetleri
Twitter Dialog Müşteri Hizmetleri
Dialog Müşteri Hizmetleri bir   Bank Asya   iştirakidir. Copyright © 2013 | Dialog Müşteri Hizmetleri A.Ş.