Kurumsal
  Hizmetler
  Referanslar
  İletişim
 
Tahsilat


Çalıştığımız kurumların vadesinde tahsil edilemeyen alacakları için profesyonel yaklaşım ve yöntemlerle müşterilere ulaşarak tahsilatların yapılmasını sağlıyoruz. Müşteri istihbaratını en iyi şekilde yöneterek amacımız tahsilat oranlarını maksimum seviyeye ulaştırmaktır.

Canlı arama dışında TTS, SMS , E-Mail gibi farklı kanallar kullanılarak gerekli hatırlatmalar ve bilgilendirmeler yapılmaktadır.
Kurumların isteği doğrultusunda belirlenen kriterlere uygun olan müşterilere geri kazanım aramaları ile ikna süreçleri işletilmektedir.






 


EN 15838 : 2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Standardı Ödüller

 

Yasal Uyarı   |   İletişim   |   İnsan Kaynakları
Linkedin Dialog Müşteri Hizmetleri
Facebook Dialog Müşteri Hizmetleri
Twitter Dialog Müşteri Hizmetleri
Dialog Müşteri Hizmetleri bir   Bank Asya   iştirakidir. Copyright © 2013 | Dialog Müşteri Hizmetleri A.Ş.