Kurumsal
  Hizmetler
  Referanslar
  İletişim
 
Sosyal Medya


Firmalara ve markalara sosyal medya izleme, yanıtlama ve raporlama imkanları konusunda personel ve partnerler üzerinden ürün bazlı çözüm sağlanmaktadır.


Firmaların dökümanları, OCR teknolojisi kullanılarak yüksek doğruluk ve düşük kaynak kullanımı ile veritabanına aktarılarak süreç optimizasyonu sağlanmaktadır. Fiziki formlarda yer alan veriler dijital ortamda arşivlenmekte ve süreç otomasyonu ile maliyet avantajı sunulmaktadır.




 


EN 15838 : 2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Standardı Ödüller

 

Yasal Uyarı   |   İletişim   |   İnsan Kaynakları
Linkedin Dialog Müşteri Hizmetleri
Facebook Dialog Müşteri Hizmetleri
Twitter Dialog Müşteri Hizmetleri
Dialog Müşteri Hizmetleri bir   Bank Asya   iştirakidir. Copyright © 2013 | Dialog Müşteri Hizmetleri A.Ş.