Kurumsal
  Hizmetler
  Referanslar
  İletişim
 
Müşteri Hizmetleri


Dialog firmaların ihtiyaçları ve beklentileri doğrultusunda uzman kadrosu ile müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak gelen çağrı yönetim hizmeti sağlamaktadır.

Sunduğumuz hizmet anlayışı, gelişmiş teknoloji alt yapısı, etkin iletişim, ölçümleme ve geri bildirimler ile müşteri beklentilerine yönelik kaliteli ve sonuç odaklı çözümler üretip müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz. Detaylı raporlama yetkinlikleri ile çağrı ve süreç analizi gerçekleştirerek müşteri etkileşiminde karar süreçlerini destekleyecek yönetsel veriler elde edebilirsiniz.





 


EN 15838 : 2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Standardı Ödüller

 

Yasal Uyarı   |   İletişim   |   İnsan Kaynakları
Linkedin Dialog Müşteri Hizmetleri
Facebook Dialog Müşteri Hizmetleri
Twitter Dialog Müşteri Hizmetleri
Dialog Müşteri Hizmetleri bir   Bank Asya   iştirakidir. Copyright © 2013 | Dialog Müşteri Hizmetleri A.Ş.